Tiskové zprávy
Tiskové zprávy

Projekt Systém podpory profesního rozvoje učitelů a ředitelů (SYPO) minulý týden zahájil sérii vzdělávacích videí pro učitele, jejichž cílem je seznámit je s možnostmi výuky a komunikace s žáky, rodiči i kolegy online. Videa pro libovolný počet účastníků jsou zdarma a jejich součástí je m...

Tiskové zprávy

Odborný panel projektu Systém podpory profesního rozvoje učitelů a ředitelů (SYPO), který se koná 27. 2. 2020 na centrálním pracovišti Národního pedagogického institutu České republiky (NPI ČR) v Praze, bude pro velký zájem účastníků přenášen živě a později bude také zveřejněn jeho záznam...

Tiskové zprávy

Projekt Systém podpory profesního rozvoje učitelů a ředitelů hledá do nově vznikajících národních kabinetů zástupce z řad učitelů a ředitelů. Po matematice, českém jazyku a ICT začnou fungovat metodické kabinety Předškolního vzdělávání, Prvostupňového vzdělávání a Přírodovědného vzděláván...

Tiskové zprávy

Tématem dvoudenní konference k profesnímu rozvoji pedagogických pracovníků Začínající učitel II budou aspekty a problémy přípravy budoucích učitelů a adaptačního procesu z pohledu českého a zahraničního školství. Konferenční část, která proběhne 3. prosin...

Tiskové zprávy

Praha, 6. 11. 2019 Projekt Systém podpory profesního rozvoje učitelů a ředitelů (SYPO) do praxe znovu zavádí historicky ověřené metodické kabinety. Začíná s národními a krajskými metodickými kabinety matematika a její aplikace, informatika a ICT a český jazyk a literatura. Dosud se do ...

Tiskové zprávy

Praha, 6. 11. 2019 Projekt Systém podpory profesního rozvoje učitelů a ředitelů (SYPO) pokračuje v aktivní podpoře všech učitelů a ředitelů MŠ, ZŠ, SŠ, SOŠ a ZUŠ. Všem školám poskytuje zdarma ICT podporu, která je podle vyjádření škol potřebná v 78,5 % z nich. Na ICT metodiky SYPO se s...

Tiskové zprávy

Projekt SYPO nabízí učitelům, do jejichž aprobace patří český jazyk, matematika nebo informatika, webové semináře zaměřené na aktuální informace či nové trendy v jednotlivých oborech a oborových didaktikách. Na výběru témat se podílejí členové nově vzniklých metodických kabinetů, tedy sam...

Tiskové zprávy

Praha, 19. 6. 2019 Školy by rády do výuky zaváděly více digitálních technologií, mnohdy však neví, kde začít. Podporu a pomoc v oblasti digitálního vzdělávání by uvítalo téměř 80 % škol. Mezi nejčastější překážky zavedení ICT do výuky patří podle zástupců škol obavy pedagogů z problémů...

Tiskové zprávy

Školy, ve kterých bude příští rok působit alespoň jeden začínající učitel a které měly zájem o profesní podporu při jeho zapojení do praxe, se mohly hlásit do pilotáže Modelu sytému podpory začínajících učitelů aktivity Začínající učitel projektu Systém podpory profesního rozvoje učitelů ...

Tiskové zprávy

Přibližně 80 % začínajících učitelů se může při zahájení praxe spolehnout na pomoc uvádějícího učitele. Začínající učitelé nejčastěji potřebují poradit s kázeňskými problémy (53,5 %), s vedením školní dokumentace (52,8 %) nebo s hodnocením žáků (40,1 %). Vyplývá to ze šetření, které organ...