Nadpis
Kategorie
datum

Praha, 4. 5. 2020

Projekt Systém podpory profesního rozvoje učitelů a ředitelů (SYPO) se v době zavřených škol stále intenzivně zabývá tím, jak školám pomoci s online výukou. Připravuje bezplatné webináře k online výuce pro širokou pedagogickou veřejnost, na blogu nabízí prostor pro sdílení zkušeností mezi učiteli. Kromě toho všem školám nabízí pomoc krajských ICT metodiků, která je pro školy také zdarma. Projekt SYPO je realizován Národním pedagogickým institutem České republiky (NPI ČR) a je spolufinancován Evropskou unií.

„Krajští ICT metodici působí ve všech krajských městech a jsou schopni škole, tedy jejímu vedení nebo školnímu administrátorovi, poradit v jakékoli problematice ICT. Může se jednat například o digitální infrastrukturu školy nebo ICT ve výuce či řízení školy,“ říká Mgr. Jiří Nekola, hlavní projektový manažer SYPO, a dodává: „Bezplatnou podporu mohou školy získat různými formami. Mohou pokládat dotazy, využít konzultace nebo dlouhodobou metodickou podporu.“

Pro konkrétní možnosti kontaktujte ICT metodika ve vašem kraji http://www.projektsypo.cz/kontakty/krajska-pracoviste.html.

Kromě webinářů na podporu distanční výuky ve školách pokračuje projekt SYPO ve webinářích pro učitele matematiky, českého jazyka a informatiky, které se týkají výuky jednotlivých oborů. Kompletní nabídka webinářů je umístěna zde. Dále také probíhají jednání krajských a oblastních metodických kabinetů pro učitele matematiky, českého jazyka a ICT.

Nadpis
Kategorie

Praha, 4. 5. 2020

Projekt Systém podpory profesního rozvoje učitelů a ředitelů (SYPO) se v době zavřených škol stále intenzivně zabývá tím, jak školám pomoci s online výukou. Připravuje bezplatné webináře k online výuce pro širokou pedagogickou veřejnost, na blogu nabízí prostor pro sdílení zkušeností mezi učiteli. Kromě toho všem školám nabízí pomoc krajských ICT metodiků, která je pro školy také zdarma. Projekt SYPO je realizován Národním pedagogickým institutem České republiky (NPI ČR) a je spolufinancován Evropskou unií.

„Krajští ICT metodici působí ve všech krajských městech a jsou schopni škole, tedy jejímu vedení nebo školnímu administrátorovi, poradit v jakékoli problematice ICT. Může se jednat například o digitální infrastrukturu školy nebo ICT ve výuce či řízení školy,“ říká Mgr. Jiří Nekola, hlavní projektový manažer SYPO, a dodává: „Bezplatnou podporu mohou školy získat různými formami. Mohou pokládat dotazy, využít konzultace nebo dlouhodobou metodickou podporu.“

Pro konkrétní možnosti kontaktujte ICT metodika ve vašem kraji http://www.projektsypo.cz/kontakty/krajska-pracoviste.html.

Kromě webinářů na podporu distanční výuky ve školách pokračuje projekt SYPO ve webinářích pro učitele matematiky, českého jazyka a informatiky, které se týkají výuky jednotlivých oborů. Kompletní nabídka webinářů je umístěna zde. Dále také probíhají jednání krajských a oblastních metodických kabinetů pro učitele matematiky, českého jazyka a ICT.

datum

Projekt Systém podpory profesního rozvoje učitelů a ředitelů pokračuje v pomoci pedagogům v době uzavření škol. Kromě webinářů k online výuce, které vysílá denně a které mají tisícové sledovanosti, spouští nové také blog. Projekt Systém podpory profesního rozvoje učitelů a ředitelů (SYPO) je realizován Národním pedagogickým institutem České republiky (NPI ČR), MŠMT a je spolufinancován Evropskou unií.

„Blog představuje další formu profesní podpory, kterou učitelům a ředitelům nabízíme,“ říká Mgr. Jiří Nekola, hlavní projektový manažer SYPO, a dodává: „Do blogu přispívají lektoři, se kterými spolupracujeme na webinářích, učitelé zapojení v metodických kabinetech a další kolegové z projektu SYPO.“

Kromě webinářů k online výuce mohou pedagogové zdarma využívat metodickou podporu krajských ICT metodiků SYPO působících ve všech krajích, podporu kolegů – učitelů zapojených do metodických kabinetů SYPO, E-poradenství pro konkrétní dotazy na stránkách projektu SYPO nebo se zapojit do facebookové skupiny ICT podpora SYPO. Další možnosti podpory v době zavření škol mohou ředitelé a učitelé najít na webu nadalku.msmt.cz.

Kromě webinářů na podporu distanční výuky ve školách pokračuje projekt SYPO ve webinářích pro učitele matematiky, českého jazyka a informatiky, které se týkají výuky jednotlivých oborů. Kompletní nabídka webinářů je umístěna zde.

Nadpis
Kategorie

Projekt Systém podpory profesního rozvoje učitelů a ředitelů pokračuje v pomoci pedagogům v době uzavření škol. Kromě webinářů k online výuce, které vysílá denně a které mají tisícové sledovanosti, spouští nové také blog. Projekt Systém podpory profesního rozvoje učitelů a ředitelů (SYPO) je realizován Národním pedagogickým institutem České republiky (NPI ČR), MŠMT a je spolufinancován Evropskou unií.

„Blog představuje další formu profesní podpory, kterou učitelům a ředitelům nabízíme,“ říká Mgr. Jiří Nekola, hlavní projektový manažer SYPO, a dodává: „Do blogu přispívají lektoři, se kterými spolupracujeme na webinářích, učitelé zapojení v metodických kabinetech a další kolegové z projektu SYPO.“

Kromě webinářů k online výuce mohou pedagogové zdarma využívat metodickou podporu krajských ICT metodiků SYPO působících ve všech krajích, podporu kolegů – učitelů zapojených do metodických kabinetů SYPO, E-poradenství pro konkrétní dotazy na stránkách projektu SYPO nebo se zapojit do facebookové skupiny ICT podpora SYPO. Další možnosti podpory v době zavření škol mohou ředitelé a učitelé najít na webu nadalku.msmt.cz.

Kromě webinářů na podporu distanční výuky ve školách pokračuje projekt SYPO ve webinářích pro učitele matematiky, českého jazyka a informatiky, které se týkají výuky jednotlivých oborů. Kompletní nabídka webinářů je umístěna zde.

datum

Projekt Systém podpory profesního rozvoje učitelů a ředitelů (SYPO) minulý týden zahájil sérii vzdělávacích videí pro učitele, jejichž cílem je seznámit je s možnostmi výuky a komunikace s žáky, rodiči i kolegy online. Videa pro libovolný počet účastníků jsou zdarma a jejich součástí je možnost komunikace s lektorem. Všechna videa sdílená na YouTube překročila během několika hodin po zveřejnění více než tisíc zhlédnutí. Projekt SYPO je realizován Národním pedagogickým institutem České republiky (NPI ČR) a je spolufinancován Evropskou unií.

„Vzdělávací videa a webináře tvořily v našem projektu vždy velmi důležitou součást vzdělávání. Současná nelehká situace, kdy jsou zavřené školy, ukazuje další možnosti jejich využití,“ říká Mgr. Jiří Nekola, hlavní manažer projektu SYPO, a dodává: „Díky našim videím na YouTube můžeme poskytovat podporu široké pedagogické veřejnosti a chtěli bychom v tom pokračovat po celou dobu zavření škol. Věnujeme se praktickým a využitelným postupům a návodům, jak mohou školy online výuku v průběhu karantény realizovat, jak složité a časově náročné to je nebo jaké konkrétní technologie mohou k online výuce využít.“

Každý webinář trvá přibližně 35 – 45 minut. Jejich záznamy jsou umístěny na YouTube projektu SYPO a na www.projektsypo.cz. Školy navíc mohou zdarma využívat metodickou podporu krajských ICT metodiků SYPO působících ve všech krajích, podpory kolegů – učitelů zapojených do metodických kabinetů SYPO, E-poradenství pro konkrétní dotazy na stránkách projektu SYPO nebo se zapojit do facebookové skupiny ICT podpora SYPO. Další možnosti podpory v době zavření škol mohou ředitelé a učitelé najít na webu nadalku.msmt.cz.

Kromě webinářů na podporu distanční výuky ve školách pokračuje projekt SYPO ve webinářích pro učitele matematiky, českého jazyka a informatiky, které se týkají výuky jednotlivých oborů. Kompletní nabídka webinářů je umístěna zde.