Nadpis
Kategorie
datum

V říjnu 2020 zahajujeme kurzy vzdělávání určené pro školy se začínajícími učiteli a přihlašovat se na ně můžete právě nyní. Pokud jste ředitelkou/ředitelem školy, uvádějící učitelkou/učitelem nebo pokud učit právě začínáte, pak jsou kurzy SYPO určeny přímo vám.

Pro koho jsou kurzy určeny?

Do adaptačního procesu jsou pochopitelně zapojeni nejen začínající učitelé, ale také uvádějící učitelé a vedení škol. Každého však zajímají jiné informace a čelí jiným situacím. Proto Vám nabízíme tři různé kurzy s odlišným obsahem tak, abychom každé skupině odpověděli na otázky, které opravdu řeší. 

Doporučujeme, aby se kurzů účastnila celá triáda, tedy začínající učitel, uvádějící učitel a vedení škol. Podmínkou je účast minimálně začínajícího a uvádějícího učitele z jedné školy.

Co získáte?

  • Inspiraci pro nastavení adaptačního procesu ve škole a vytvoření adaptačního plánu.
  • Náměty na podporu a spolupráci začínajícího učitele, uvádějícího učitele a vedení školy.
  • Možnost konzultací se zkušeným lektorem – online i prezenčně.
  • Sdílení zkušeností s ostatními kolegy z jiných škol – online i prezenčně.
  • Přístup ke studijním materiálům a informacím o adaptačním období.
  • Vzdělávání zdarma.

Více informací o našich kurzech a jejich náplni najdete zde.

Hlásit se můžete do 25. 9. 2020 u odborného krajského metodika ve vašem kraji. 

 

 

 

 

 

Nadpis
Kategorie

V říjnu 2020 zahajujeme kurzy vzdělávání určené pro školy se začínajícími učiteli a přihlašovat se na ně můžete právě nyní. Pokud jste ředitelkou/ředitelem školy, uvádějící učitelkou/učitelem nebo pokud učit právě začínáte, pak jsou kurzy SYPO určeny přímo vám.

Pro koho jsou kurzy určeny?

Do adaptačního procesu jsou pochopitelně zapojeni nejen začínající učitelé, ale také uvádějící učitelé a vedení škol. Každého však zajímají jiné informace a čelí jiným situacím. Proto Vám nabízíme tři různé kurzy s odlišným obsahem tak, abychom každé skupině odpověděli na otázky, které opravdu řeší. 

Doporučujeme, aby se kurzů účastnila celá triáda, tedy začínající učitel, uvádějící učitel a vedení škol. Podmínkou je účast minimálně začínajícího a uvádějícího učitele z jedné školy.

Co získáte?

  • Inspiraci pro nastavení adaptačního procesu ve škole a vytvoření adaptačního plánu.
  • Náměty na podporu a spolupráci začínajícího učitele, uvádějícího učitele a vedení školy.
  • Možnost konzultací se zkušeným lektorem – online i prezenčně.
  • Sdílení zkušeností s ostatními kolegy z jiných škol – online i prezenčně.
  • Přístup ke studijním materiálům a informacím o adaptačním období.
  • Vzdělávání zdarma.

Více informací o našich kurzech a jejich náplni najdete zde.

Hlásit se můžete do 25. 9. 2020 u odborného krajského metodika ve vašem kraji. 

 

 

 

 

 

datum

Projekt Systém podpory profesního rozvoje učitelů a ředitelů (SYPO) byl zmíněn jako jeden z významných projektů OP VVV, který pomáhal v době pandemie koronaviru. Vyzdvižena je především metodická podpora poskytnutá učitelům v oblasti ICT a vzdělávání na dálku, včetně série webinářů.

Děkujeme.

 

 

 

 
Nadpis
Kategorie

Projekt Systém podpory profesního rozvoje učitelů a ředitelů (SYPO) byl zmíněn jako jeden z významných projektů OP VVV, který pomáhal v době pandemie koronaviru. Vyzdvižena je především metodická podpora poskytnutá učitelům v oblasti ICT a vzdělávání na dálku, včetně série webinářů.

Děkujeme.

 

 

 

 
datum

Dovolujeme si Vás pozvat na Odborný panel na téma 

Současná vzdálená výuka a my všichni tak trochu jako „začínající učitelé“

Odborný panel se koná online dne 11. 6. 2020 od 10:00 do 16:00 hod.

Cíle Odborného panelu:

  • Nalézt východiska v současné situaci učitelů - převažující distanční výuka.
  • Ukázat příklady dobré praxe distanční výuky včetně využití vhodných nástrojů pro její vedení.
  • Nabídnout postupy, zda a jak hodnotit práci žáků, studentů a jak získávat vzájemnou zpětnou vazbu.
  • Nastavit kvalitativní rámec distanční výuky a jejího hodnocení.

PROGRAM:

  • 10:00–10:05 Zahájení, úvod, organizační záležitosti
  • 10:05–11:00 Radko Sáblík: Nástroje distanční výuky a jejich hodnocení
  • 11:00-12:00 Petra Mazancová: Sebereflexe a reflexe práce učitele
  • 12:00–13:00 Radka Wildová: Kvalita distanční výuky a její hodnocení
  • 13:00–14:00 Vít Beran, Jaroslav Střeštík: Vzájemná zpětná vazba učitelé – žáci – rodiče
  • 14:00–15:00 Václav Maněna: Příprava a příklady dobré praxe distanční výuky
  • 15:00–16:00 Jan Picek: Potřeby učitelů ve vztahu k distanční výuce

Po každém příspěvku následuje diskuze a pracovní skupiny.

Pozvánku najdete zde: Strana 1Strana 2.

Svou účast prosím potvrďte na e-mail: Tato e-mailová adresa je chráněna před spamboty. Pro její zobrazení musíte mít povolen Javascript. do 7. 6. 2020

Před konáním Odborného panelu bude zaslán všem zájemcům odkaz na připojení a detailní program.

Změna programu vyhrazena.