Národní pedagogický institut ČR (NPI ČR) vyhlašuje výběrové řízení na doplnění členů Sekce základních škol a Sekce středních a vyšších odborných škol pro implementaci Stálé konference ředitelů (SKŘ). V současné době hledáme zástupce z řad odborné pedagogické veřejnosti, školských asociací, profesních sdružení ředitelů škol apod.
Posláním Stálé konference ředitelů je podpora profesního rozvoje ředitelů a členů vedení škol. SKŘ je rozdělena do sekcí podle druhů škol, tedy na sekce pro MŠ, ZŠ, SŠ/VOŠ a ZUŠ/konzervatoře.
Výběrové řízení na členy Stálé konference ředitelů – zástupci odborné pedagogické veřejnosti, školských asociací, profesních sdružení ředitelů škol apod.
- jeden člen do Sekce ZŠ,
- jeden člen do Sekce SŠ/VOŠ.
V souladu se statutem Stálé konference ředitelů a personálními požadavky na člena Stálé konference ředitelů, se může zúčastnit uchazeč, který:
- se dlouhodobě aktivně věnuje problematice vzdělávání a vzdělávací politiky ČR,
- vykazuje publikační činnost,
- doloží tyto a další skutečnosti formou profesního portfolia, které obsahuje:
- strukturovaný profesní životopis,
- kopie dokladů o dosaženém vysokoškolském vzdělání pedagogického směru,
- informace/dokumenty, které dokládají splnění nutných požadavků:
- dlouhodobou aktivní angažovanost v oblasti vzdělávací politiky ČR,
- publikační činnost,
- informace/doklady dokládající splnění doporučených požadavků (informace mohou být uvedeny v životopise):
- členství v instituci, jejíž hlavní činnost souvisí se vzděláním,
- zkušenosti s prací v projektech v oblasti vzdělávání s celostátním dopadem,
- aktivní zkušenosti s řízením školy nebo školského zřízení nebo vzdělávací instituce,
- aktivní zkušenosti se systémy řízení škol a podpory ředitelů ze zahraničí.
Posuzovány budou přihlášky, které uchazeči zašlou v elektronické formě v termínu do 23. ledna 2022.
Všechny dokumenty (přihláška a profesní portfolio) zašlete jako přílohy e-mailu na adresu Tato e-mailová adresa je chráněna před spamboty. Pro její zobrazení musíte mít povolen Javascript.. Do předmětu uveďte následující text "Výběrové řízení na člena SKŘ - Vaše příjmení". Velikost všech příloh nesmí překročit 15 MB.
Hodnocení uchazečů je dvoukolové. Uchazeči, kteří splní formální stránku přihlášky, budou pozváni do druhého kola. Druhé kolo - rozhovory s uchazeči se uskuteční online na platformě MS Teams 28. ledna 2022.
Přihlášku naleznete ZDE.
Národní pedagogický institut ČR (NPI ČR) vyhlašuje výběrové řízení na doplnění členů Sekce základních škol a Sekce středních a vyšších odborných škol pro implementaci Stálé konference ředitelů (SKŘ). V současné době hledáme zástupce z řad odborné pedagogické veřejnosti, školských asociací, profesních sdružení ředitelů škol apod.
Posláním Stálé konference ředitelů je podpora profesního rozvoje ředitelů a členů vedení škol. SKŘ je rozdělena do sekcí podle druhů škol, tedy na sekce pro MŠ, ZŠ, SŠ/VOŠ a ZUŠ/konzervatoře.
Výběrové řízení na členy Stálé konference ředitelů – zástupci odborné pedagogické veřejnosti, školských asociací, profesních sdružení ředitelů škol apod.
- jeden člen do Sekce ZŠ,
- jeden člen do Sekce SŠ/VOŠ.
V souladu se statutem Stálé konference ředitelů a personálními požadavky na člena Stálé konference ředitelů, se může zúčastnit uchazeč, který:
- se dlouhodobě aktivně věnuje problematice vzdělávání a vzdělávací politiky ČR,
- vykazuje publikační činnost,
- doloží tyto a další skutečnosti formou profesního portfolia, které obsahuje:
- strukturovaný profesní životopis,
- kopie dokladů o dosaženém vysokoškolském vzdělání pedagogického směru,
- informace/dokumenty, které dokládají splnění nutných požadavků:
- dlouhodobou aktivní angažovanost v oblasti vzdělávací politiky ČR,
- publikační činnost,
- informace/doklady dokládající splnění doporučených požadavků (informace mohou být uvedeny v životopise):
- členství v instituci, jejíž hlavní činnost souvisí se vzděláním,
- zkušenosti s prací v projektech v oblasti vzdělávání s celostátním dopadem,
- aktivní zkušenosti s řízením školy nebo školského zřízení nebo vzdělávací instituce,
- aktivní zkušenosti se systémy řízení škol a podpory ředitelů ze zahraničí.
Posuzovány budou přihlášky, které uchazeči zašlou v elektronické formě v termínu do 23. ledna 2022.
Všechny dokumenty (přihláška a profesní portfolio) zašlete jako přílohy e-mailu na adresu Tato e-mailová adresa je chráněna před spamboty. Pro její zobrazení musíte mít povolen Javascript.. Do předmětu uveďte následující text "Výběrové řízení na člena SKŘ - Vaše příjmení". Velikost všech příloh nesmí překročit 15 MB.
Hodnocení uchazečů je dvoukolové. Uchazeči, kteří splní formální stránku přihlášky, budou pozváni do druhého kola. Druhé kolo - rozhovory s uchazeči se uskuteční online na platformě MS Teams 28. ledna 2022.
Přihlášku naleznete ZDE.
Dovolujeme si vás pozvat na odborný panel na téma
Kvalita DVPP a její autoevaluace ve vzdělávacích institucích
Odborný panel se koná online 18. 1. 2022 od 8:30 do 15:15.
Jakými způsoby lze provádět evaluace vzdělávacích programů? Co jsou dopady DVPP a jak je lze sledovat?
Pojďte s námi diskutovat nad reálnými možnostmi i přínosy evaluace v prostředí vzdělávacích institucích poskytující DVPP.
Obsah
- Systém hodnocení DVPP a autoevaluace DVPP ve vzdělávacích institucích
- Zkušenosti s evaluací dopadů DVPP
- Diskuzní workshop
Program
Dopolední blok | 8:30 – 8:40 | Úvod, představení vystupujících, organizace dne | |
8:40 – 9:00 | Představení KA 05 projektu SYPO | ||
9:00 – 9:10 | PhDr. Pavel Mužík: Parametry studií po splnění kvalifikačních a dalších kvalifikačních předpokladů v databázi akreditací DVPP | ||
9:10 – 9:30 | doc. PhDr. Dana Knotová, Ph.D., Ústav pedagogických věd, MUNI: Kvalita DVPP v teorii | ||
9:30 – 9:55 | Mgr. Jana Brabcová, prezidentka AIVD: Autoevaluace jako cesta ke kvalitě | ||
9:55 – 10:10 | PhDr. František Rozum: Péče o kvalitu kvalifikačních kurzů u společnosti ZVaS | ||
10:10 – 10:55 | Barbora Zavadilová, MPhil. a Bc. et Mgr. Jana Korábová: Evaluace programu Učitel naživo - Příklad nástrojů ke sledování dopadu učitelské přípravy | ||
10:55 – 11:25 | PhDr. Ivana Musilová, APIV B: Evaluace v projektu APIV B | ||
Odpolední blok | 12:10 - 15:00 | Odpolední práce v diskusních skupinách | |
15:00 – 15:15 | Shrnutí závěrů a diskuse | ||
15:15 – 15:20 | Závěr, rozloučení |
Registrace je možná do 14. 1. 2022 na e-mailu Tato e-mailová adresa je chráněna před spamboty. Pro její zobrazení musíte mít povolen Javascript..
Do přihlašovacího emailu prosím uveďte:
- vaše jméno,
- název, IČO a adresu vzdělávací instituce, kterou zastupujete.
Dovolujeme si vás pozvat na odborný panel na téma
Kvalita DVPP a její autoevaluace ve vzdělávacích institucích
Odborný panel se koná online 18. 1. 2022 od 8:30 do 15:15.
Jakými způsoby lze provádět evaluace vzdělávacích programů? Co jsou dopady DVPP a jak je lze sledovat?
Pojďte s námi diskutovat nad reálnými možnostmi i přínosy evaluace v prostředí vzdělávacích institucích poskytující DVPP.
Obsah
- Systém hodnocení DVPP a autoevaluace DVPP ve vzdělávacích institucích
- Zkušenosti s evaluací dopadů DVPP
- Diskuzní workshop
Program
Dopolední blok | 8:30 – 8:40 | Úvod, představení vystupujících, organizace dne | |
8:40 – 9:00 | Představení KA 05 projektu SYPO | ||
9:00 – 9:10 | PhDr. Pavel Mužík: Parametry studií po splnění kvalifikačních a dalších kvalifikačních předpokladů v databázi akreditací DVPP | ||
9:10 – 9:30 | doc. PhDr. Dana Knotová, Ph.D., Ústav pedagogických věd, MUNI: Kvalita DVPP v teorii | ||
9:30 – 9:55 | Mgr. Jana Brabcová, prezidentka AIVD: Autoevaluace jako cesta ke kvalitě | ||
9:55 – 10:10 | PhDr. František Rozum: Péče o kvalitu kvalifikačních kurzů u společnosti ZVaS | ||
10:10 – 10:55 | Barbora Zavadilová, MPhil. a Bc. et Mgr. Jana Korábová: Evaluace programu Učitel naživo - Příklad nástrojů ke sledování dopadu učitelské přípravy | ||
10:55 – 11:25 | PhDr. Ivana Musilová, APIV B: Evaluace v projektu APIV B | ||
Odpolední blok | 12:10 - 15:00 | Odpolední práce v diskusních skupinách | |
15:00 – 15:15 | Shrnutí závěrů a diskuse | ||
15:15 – 15:20 | Závěr, rozloučení |
Registrace je možná do 14. 1. 2022 na e-mailu Tato e-mailová adresa je chráněna před spamboty. Pro její zobrazení musíte mít povolen Javascript..
Do přihlašovacího emailu prosím uveďte:
- vaše jméno,
- název, IČO a adresu vzdělávací instituce, kterou zastupujete.
„Práce s nadanými a talentovanými dětmi totiž není aktuálním trendem, ale dluhem, který náš vzdělávací systém vůči těmto žákům má.“
Mgr. Karel Minařík, ředitel ZŠ Partyzánská v České Lípě a průvodce skupinovou konzultací
Dovolujeme si vás pozvat na skupinovou konzultaci určenou pro ředitele škol na téma
Nadání k (po)hledání očima ředitele
Skupinová konzultace nabídne ředitelům škol prostor pro sdílení zkušeností (dobrých i špatných) s nastavením a realizací koncepce v prostředí běžné základní školy. Umožní zamyslet se nad realitou vaší vlastní školy a otevře věcnou diskusi nad aktuálními tématy.
Dvě navazující části se konají 11. 1. a 18. 1. 2022, vždy od 14:00 do 16:00.
Přihlášení ZDE.
Obsah a témata
- Proč je důležité, aby škola měla nastavenou koncepci pro práci s nadanými a talentovanými žáky?
- Diagnostika – máme nadané a talentované žáky?
- Personální předpoklady – umí naši pedagogové pracovat s nadanými a talentovanými žáky?
- Kdo nám může pomoci?
- Co jsou to obohacující hodiny a jak je začlenit do rozvrhu?
- Překážky, nástrahy a slepé uličky aneb Co se (ne)daří…
- Volnočasové, projektové a mimoškolní vzdělávání
- Faktor „R“ – komunikace s rodiči
Přijďte se podělit o své zkušenosti a nechat se inspirovat kolegy.