Podpora zaměřená na digitální technologie ve vzdělávání a řízení školy má v projektu SYPO zvláštní postavení. Jejím úkolem je přispět k implementaci digitálních technologií do vzdělávání na školách v souladu s národní Strategií digitálního vzdělávání. Proto vznikla síť krajských ICT metodiků (KIM), kteří představují významný nástroj metodické podpory škol v oblasti digitálního vzdělávání.
KRAJŠTÍ ICT METODICI, kteří působí v každém krajském městě na pracovištích NPI ČR, poskytli bezplatnou profesní podporu – s jednoznačně pozitivní odezvou – již stovkám škol. Pomoc školním ICT koordinátorům/metodikům i vedení škol probíhá různými způsoby a záleží na samotné škole, jakou formu podpory zvolí.
Obsahem odborné podpory školy může být jakákoliv problematika týkající se jednoho či více témat, např.:
- digitální infrastruktura ve škole,
- role ICT ve vzdělávání,
- sledování trendů,
- ICT v řízení školy,
- obsah pro využití ICT ve vzdělávání.
Ve spolupráci s ČVUT v Praze nabízíme nově školám podporu při řešení následujících situací:
- správa počítačových sítí, bezpečné síťové mosty mezi budovami, zabezpečení počítačových sítí,
- zabezpečení školní sítě pro použití BYOD,
- správa tenantu Office365, zavádění protokolu IPV6.
Náš přístup je otevřený všem školám. Je diskrétní, individuální, s respektem ke svobodné volbě řešení. S minimální administrativou.
Školní ICT koordinátor/metodik či ředitel školy může bezplatnou podporu získat pomocí:
Pro konkrétní možnosti kontaktujte ICT metodika ve vašem kraji. |
|
Zapojte se do skupiny ICT metodiků na Facebooku a získáte informace, které Vám pomohou rozvíjet sebe i školu.