Letní škola: Kabinet Informatika a ICT

  • NOVÉ: Práce s daty s žáky na ZŠ
přihlásit
  • NOVÉ: Robotika s LEGO Mindstorms
přihlásit
  • NOVÉ: Rozvoj digitální gramotnosti ve výuce
přihlásit
  • Aktivizace žáka v hodinách s využitím ICT
přihlásit
  • Co je to ten 3D tisk?
přihlásit
  • Filozofie změn v informatice v RVP ZV
přihlásit
  • Jak na digitální stopu
přihlásit
  • Jak připravit pětiminutovou aktivitu pro žáky?
přihlásit
  • Jak rozvíjet algoritmické myšlení v hodinách?
přihlásit
  • Mapové vizualizace ve výuce
přihlásit
  • Mobilní aplikace pro výuku různých vyučovacích předmětů na SŠ
přihlásit
  • Mobilní aplikace pro výuku různých vyučovacích předmětů na ZŠ
přihlásit
  • Modelové ŠVP pro novou informatiku a další praktické informace
přihlásit
  • Moderní tvorba webů
přihlásit
  • Ochrana osobních údajů a úvod do digitální etiky
přihlásit
  • Praktické zavádění digitálních technologií vzhledem k modelu SAMR
přihlásit
  • Robotika s WeDo 2.0 pro 1. stupeň ZŠ
přihlásit
  • Rozvíjíme informatické myšlení unplugged pro 1. stupeň ZŠ
přihlásit
  • Rozvoj informatického myšlení pro 2. stupeň ZŠ
přihlásit
  • Rozvoj informatického myšlení pro SŠ
přihlásit
  • Scratch vs. MakeCode
přihlásit
  • Sociální sítě jako hlavní komunikační prostředek mladé generace 
přihlásit
  • Strukturace vědomostí v informaticky zaměřených předmětech
přihlásit
  • Teoretická východiska výuky oboru ICT
přihlásit
  • Tvořme pojmovou mapu v Informatice 
přihlásit
  • Unplugged aktivity v informaticky zaměřených předmětech
přihlásit
  • Využití otevřených dat ve výuce
přihlásit
  • Začínáme s 3D modelováním
přihlásit
  • Zpětná vazba pomocí ICT pro ZŠ
přihlásit
  • Zpětná vazba pomocí ICT pro gymnázia
přihlásit

Zpět