Online škola: Kabinet Český jazyk a literatura

  • Co by mohli chtít číst čtenáři ve věku 2. stupně ZŠ
přihlásit
  • Jak na synchronní e-learning: Tipy pro výuku českého jazyka a literatury
přihlásit
  • Skandální literatura
přihlásit
  • Současná poezie pro děti ve věku 1. stupně ZŠ
přihlásit
  • Současná literatura pro děti ve věku 1. stupně ZŠ
přihlásit
  • Tvořivá práce s uměleckým textem: Erbenova Polednice – 1. a 2. díl 
přihlásit
  • Akviziční korpusy a jejich využití pro jazykové vyučování

přihlásit

  • České slovo v KonTextu - I. a II. část

přihlásit

  • Jak na téma autorská práva a licence v hodinách českého jazyka na 2. stupni ZŠ

přihlásit

  • Jak na téma autorská práva a licence v hodinách českého jazyka na SŠ

přihlásit

  • Kde najít nejnovější informace o současné češtině? Volně dostupné jazykové korpusy a jejich využití

přihlásit

  • Komunikace na sociálních sítích a sociálních fórech - zaměřeno na ČJ

přihlásit

  • Komunikační přístup k výuce mluvnice – příklady dobré praxe

přihlásit

  • Možnosti integrace jazykové a komunikační výchovy

přihlásit

  • Netiketa napříč internetem

přihlásit

  • Problematika pravopisu na 1. stupni ZŠ

přihlásit

  • Referenční úlohy jako nástroj metodické podpory pro učitele (G)

přihlásit

  • Referenční úlohy jako nástroj metodické podpory pro učitele (SOŠ, SOU)

přihlásit

  • Referenční úlohy jako nástroj metodické podpory pro učitele (ZŠ)

přihlásit

  • Revize RVP (G, SOŠ, SOU) - jejich význam, cíle a obsah

přihlásit

  • Revize RVP ZV - jejich význam, cíle a obsah

přihlásit

  • Slovo v kostce a další volně dostupné nástroje pro češtinu I. a II. část

přihlásit

  • Tvorba digitálního obsahu pro 2. stupeň ZŠ

přihlásit

  • Tvorba digitálního obsahu pro SŠ

přihlásit

  • Větný rozbor již na 1. stupni ZŠ?

přihlásit

  • Záznamy z žákovské četby

přihlásit

  • Změny v obsahu výuky češtiny na 1. stupni ZŠ

přihlásit

Zpět