Letní škola: Kabinet Matematika a její aplikace

  • NOVÉ: Gradované úlohy na ZŠ, SŠ
přihlásit
  • NOVÉ: Pojmy obsah a obvod, objem a povrch v učivu matematiky na 1. stupni ZŠ
přihlásit
  • NOVÉ: Role písmen v matematice 1. stupni ZŠ - rozumí žáci písmenům v matematice?
přihlásit
  • NOVÉ: Využití úloh ze šetření PISA k obohacení výuky matematiky na 2. stupni
přihlásit
  • NOVÉ: Zlomky beze strachu na 2. stupni ZŠ
přihlásit
  • Algebraické dlaždice jako cesta k pochopení úprav algebraických výrazů
přihlásit
  • Diferenciace a individualizace ve výuce matematiky 
přihlásit
  • Gramotnostně pojatá výuky matematiky na SOŠ a SOU na konkrétních případech
přihlásit
  • Hlasování a online aplikace ve výuce matematiky
přihlásit
  • Hodnocení ve výuce – cesta k efektivnímu učení žáků
přihlásit
  • Hry v hodinách matematiky
přihlásit
  • Jak na násobení na 1. stupni ZŠ?
přihlásit
  • Jak připravit žáky 1. stupně ZŠ na porozumění rovnicím
přihlásit
  • Jak rozvíjet porozumění zlomkům na 1. stupni ZŠ
přihlásit
  • Jak se učíme (zajímavé informace ze stejnojmené knihy)
přihlásit
  • Jak vést žáky 2. stupně ZŠ k řešení slovních úloh s porozuměním
přihlásit
  • Matematická gramotnost - stačí rychlé počítání, znalost pouček a splněné osnovy?
přihlásit
  • Metodika řešení matematických úloh v oborech SOV (Metodika řešení úloh v oborech E)
přihlásit
  • Můžeme vést žáky na 1. stupni ZŠ ke zobecňování matematických vztahů?
přihlásit
  • Nápady do hodin finanční matematiky na základní škole
přihlásit
  • Obsah a objem jako kritické místo ve výuce matematiky na základní škole
přihlásit
  • Podpora kombinatorického myšlení na 2. a 3. stupni škol
přihlásit
  • Poznávání geometrie na 1. stupni ZŠ rukama a manipulacemi
přihlásit
  • Práce s chybou v matematice 2. a 3. stupně jako cesta k hlubšímu porozumění
přihlásit
  • Práce s chybou ve výuce matematiky 1. stupni ZŠ jako cesta k hlubšímu porozumění
přihlásit
  • Rozvoj kombinatorického myšlení řešením úloh
přihlásit
  • Slovní úlohy na 1. stupni ZŠ
přihlásit
  • Specifické poruchy učení a výuka matematiky na základní škole 
přihlásit
  • Význam komplexních úloh ve vzdělávání
přihlásit
  • Začínáme s programem GeoGebra
přihlásit
  • Základní principy genetického konstruktivismu (tj. Hejného metody)
přihlásit
  • Zpracování dat s využitím kontingenční tabulky – aneb jak získat z dat co nejvíce informací.
přihlásit

Zpět