Online škola: Kabinet Český jazyk a literatura

  • NOVÉ: Téma rodinných vztahů v současné literatuře pro děti a mládež

přihlásit

  • NOVÉ: Tvořivá interpretace Čapkova dramatu Bílá nemoc

přihlásit

  • NOVÉ: Vzdělávací role knihoven ve 21. století

přihlásit

  • NOVÉ: Dítě, škola, sítě

přihlásit

  • NOVÉ: Dezinformace a mezilidské vztahy

přihlásit

  • NOVÉ: Historie dezinformací a nejčastější motivy jejich vzniku

přihlásit

  • Autentické a smysluplné tvoření textu v praxi ZŠ

přihlásit

  • Akviziční korpusy a jejich využití pro jazykové vyučování

přihlásit

  • Co by mohli chtít číst čtenáři ve věku 2. stupně ZŠ

přihlásit

  • České slovo v KonTextu - I. a II. část

přihlásit

  • Jak na synchronní e-learning - tipy pro výuku českého jazyka a literatury

přihlásit

  • Jak na téma autorská práva a licence v hodinách českého jazyka na 2. stupni ZŠ

přihlásit

  • Jak na téma autorská práva a licence v hodinách českého jazyka na gymnáziu

přihlásit

  • Kde najít nejnovější informace o současné češtině? Volně dostupné jazykové korpusy a jejich využití

přihlásit

  • Komunikace na sociálních sítích a sociálních fórech - zaměřeno na ČJ

přihlásit

  • Komunikační přístup k výuce mluvnice – příklady dobré praxe

přihlásit

  • Možnosti integrace jazykové a komunikační výchovy

přihlásit

  • Netiketa napříč internetem

přihlásit

  • Problematika pravopisu na 1. stupni ZŠ

přihlásit

  • Referenční úlohy jako nástroj metodické podpory pro učitele (G)

přihlásit

  • Referenční úlohy jako nástroj metodické podpory pro učitele (SOŠ, SOU)

přihlásit

  • Referenční úlohy jako nástroj metodické podpory pro učitele (ZŠ)

přihlásit

  • Revize RVP (G, SOŠ, SOU) - jejich význam, cíle a obsah

přihlásit

  • Revize RVP ZV - jejich význam, cíle a obsah (zaměřeno na ČJ)

přihlásit

  • Skandální literatura

přihlásit

  • Slovo v kostce a další volně dostupné nástroje pro češtinu I. a II. část

přihlásit

  • Současná literatura pro děti ve věku 1. stupně ZŠ

přihlásit

  • Současná poezie pro děti ve věku 1. stupně ZŠ

přihlásit

  • Tvorba digitálního obsahu pro 2. stupeň ZŠ

přihlásit

  • Tvorba digitálního obsahu pro SŠ

přihlásit

  • Tvořivá práce s uměleckým textem: Erbenova Polednice – 1. a 2. díl 

přihlásit

  • Větný rozbor již na 1. stupni ZŠ?

přihlásit

  • Výuka českého jazyka pro žáky se SVP

přihlásit

  • Záznamy z žákovské četby

přihlásit

  • Změny v obsahu výuky češtiny na 1. stupni ZŠ

přihlásit

Zpět