Online škola: Kabinet Informatika a ICT

  • Aktivizace žáka v hodinách s využitím ICT

přihlásit

  • Co je to ten 3D tisk?

přihlásit

  • Filozofie změn v informatice v RVP ZV

přihlásit

  • Jak na digitální stopu

přihlásit

  • Jak připravit pětiminutovou aktivitu pro žáky?

přihlásit

  • Jak rozvíjet algoritmické myšlení v hodinách?

přihlásit

  • Mapové vizualizace ve výuce

přihlásit

  • Mobilní aplikace pro výuku různých vyučovacích předmětů na SŠ

přihlásit

  • Mobilní aplikace pro výuku různých vyučovacích předmětů na ZŠ

přihlásit

  • Modelové ŠVP pro novou informatiku a další praktické informace

přihlásit

  • Moderní výuka webu

přihlásit

  • Ochrana osobních údajů a úvod do digitální etiky

přihlásit

  • Práce s daty s žáky na ZŠ

přihlásit

  • Praktické zavádění digitálních technologií vzhledem k modelu SAMR

přihlásit

  • Robotika s LEGO Mindstorms

přihlásit

  • Robotika s WeDo 2.0 pro 1. stupeň ZŠ

přihlásit

  • Rozvíjíme informatické myšlení unplugged pro 1. stupeň ZŠ

přihlásit

  • Rozvoj digitální gramotnosti ve výuce

přihlásit

  • Rozvoj informatického myšlení pro 2. stupeň ZŠ

přihlásit

  • Rozvoj informatického myšlení pro SŠ

přihlásit

  • Scratch vs. MakeCode

přihlásit

  • Sociální sítě jako hlavní komunikační prostředek mladé generace 

přihlásit

  • Strukturace vědomostí v informaticky zaměřených předmětech

přihlásit

  • Teoretická východiska výuky oboru ICT

přihlásit

  • Tvořme pojmovou mapu v Informatice

přihlásit

  • Unplugged aktivity v informaticky zaměřených předmětech

přihlásit

  • Využití otevřených dat ve výuce

přihlásit

  • Začínáme s 3D modelováním

přihlásit

  • Zpětná vazba pomocí ICT (G)

přihlásit

  • Zpětná vazba pomocí ICT (ZŠ)

přihlásit

Zpět