Online škola: Kabinet Matematika a její aplikace

  • NOVÉ: Singapurská matematika, představení pracovních listů z http://mdisk.pedf.cuni.cz/Math/PL.htm

přihlásit

  • Algebraické dlaždice jako cesta k pochopení úprav algebraických výrazů

přihlásit

  • Diferenciace a individualizace ve výuce matematiky

přihlásit

  • Gradované úlohy na ZŠ, SŠ

přihlásit

  • Gramotnostně pojatá výuka matematiky na SOŠ a SOU na konkrétních příkladech

přihlásit

  • Hlasování a online aplikace ve výuce matematiky

přihlásit

  • Hodnocení ve výuce – cesta k efektivnímu učení žáků

přihlásit

  • Hry v hodinách matematiky

přihlásit

  • Jak na násobení na 1. stupni ZŠ?

přihlásit

  • Jak připravit žáky 1. stupně ZŠ na porozumění rovnicím

přihlásit

  • Jak rozvíjet porozumění zlomkům na 1. stupni ZŠ

přihlásit

  • Jak se učíme (zajímavé informace ze stejnojmenné knihy)

přihlásit

  • Jak vést žáky 2. stupně ZŠ k řešení slovních úloh s porozuměním

přihlásit

  • Matematická gramotnost - stačí rychlé počítání, znalost pouček a splněné osnovy?

přihlásit

  • Metodika řešení matematických úloh v oborech SOV (Metodika řešení úloh v oborech E)

přihlásit

  • Můžeme vést žáky na 1. stupni ZŠ ke zobecňování matematických vztahů?

přihlásit

  • Nápady do hodin finanční matematiky na základní škole

přihlásit

  • Obsah a objem jako kritické místo ve výuce matematiky na základní škole

přihlásit

  • Podpora kombinatorického myšlení na 2. a 3. stupni škol

přihlásit

  • Pojmy obsah a obvod, objem a povrch v učivu matematiky na 1. stupni ZŠ

přihlásit

  • Poznávání geometrie na 1. stupni ZŠ rukama a manipulacemi

přihlásit

  • Práce s chybou v matematice 2. a 3. stupně jako cesta k hlubšímu porozumění

přihlásit

  • Práce s chybou ve výuce matematiky 1. stupni ZŠ jako cesta k hlubšímu porozumění

přihlásit

  • Role písmen v matematice 1. stupni ZŠ - rozumí žáci písmenům v matematice?

přihlásit

  • Rozvoj kombinatorického myšlení řešením úloh

přihlásit

  • Slovní úlohy na 1. stupni ZŠ

přihlásit

  • Specifické poruchy učení a výuka matematiky na základní škole 

přihlásit

  • Využití úloh ze šetření PISA k obohacení výuky matematiky na 2. stupni

přihlásit

  • Význam komplexních úloh ve vzdělávání

přihlásit

  • Začínáme s programem GeoGebra

přihlásit

  • Základní principy genetického konstruktivismu (tj. Hejného metody)

přihlásit

  • Zlomky beze strachu na 2. stupni ZŠ

přihlásit

  • Zpracování dat s využitím kontingenční tabulky – aneb jak získat z dat co nejvíce informací

přihlásit

Zpět